Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"B.Ed programme"'
Autor:
Mirna Nel, Johnnie Hay, Tanya Bekker, Christa Beyers, Nicky Pylman, Gregg Alexander, Sheila Matoti
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
IntroductionSouth Africa embraced the move to inclusive education after the political transformation in 1994 by partaking in and subscribing to the international Education for All (EFA) drive initiated in 1990 at the Jomtien World Conference on Educa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ccc511ca44324db5b2b90c4736e8d29e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Erasmus, Suné
MEd (Special Needs Education), North-West University, Potchefstroom Campus Teaching practice is an important component of any teacher training programme as it provides an enriching opportunity for pre-service teachers to engage in real-life teaching
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1399::2f224af2e6824d73dc8d5aab2e167fb1
https://hdl.handle.net/10394/39459
https://hdl.handle.net/10394/39459
Autor:
Sutapa BOSE, Parveen SHARMA
Publikováno v:
The Turkish Online Journal of Distance Education, Vol 11, Iss 4, Pp 82-92 (2010)
Indira Gandhi National Open University (IGNOU) of India uses multiple media and modes for reaching out to its distant learners. For most of the programmes offered to these learners, print is the master medium and other media supplement it. Instructio
Autor:
Muhammad AKHLAQ
Publikováno v:
The Turkish Online Journal of Distance Education, Vol 10, Iss 2, Pp 53-70 (2009)
This paper attempts to evaluate the effectiveness of B.Ed programme offered by AIOU. For this purpose B.Ed programme of AIOU is divided into methodology, material, assignments, tutorials, media support, workshop, teaching practice and evaluation. A 3
Publikováno v:
The Turkish Online Journal of Distance Education, Vol 8, Iss 4, Pp 152-171 (2007)
The present study was undertaken to measure the attitude of the students towards teacher training programmes through Distance Education offered by Allama Iqbal Open University (AIOU), Islamabad, Pakistan. To achieve the said end, the descriptive meth
Autor:
BOSE, Sutapa, SHARMA, Parveen
Publikováno v:
Volume: 11, Issue: 4 82-92
Turkish Online Journal of Distance Education
Turkish Online Journal of Distance Education
Indira Gandhi National Open University (IGNOU) of India uses multiple media and modes for reaching out to its distant learners. For most of the programmes offered to these learners, print is the master medium and other media supplement it. Instructio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::8ab08230fc3528c32ac9fb33b3bfddb6
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tojde/issue/16910/176377
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tojde/issue/16910/176377
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.