Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"B. de Mooij"'
Publikováno v:
Clinical Child and Family Psychology Review, 23, 250-264
Clinical Child and Family Psychology Review, 23, 250-264. Kluwer Academic Publishers
Clinical Child and Family Psychology Review, 23(2). Kluwer Academic Publishers
Clinical Child and Family Psychology Review, 2, 23, 250-264
Clinical Child and Family Psychology Review, 23, 2, pp. 250-264
Clinical Child and Family Psychology Review, 23, 250-264. Kluwer Academic Publishers
Clinical Child and Family Psychology Review, 23(2). Kluwer Academic Publishers
Clinical Child and Family Psychology Review, 2, 23, 250-264
Clinical Child and Family Psychology Review, 23, 2, pp. 250-264
Contains fulltext : 218490.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) Social skills training (SST) programs for nonclinical children and adolescents are known to have positive effects on social skills, but it remains unclear how distinct training c
Autor:
Carolien Bonroy, Annieck M Diks, J. Neirynck, B. de Mooij, E. De Maertelaere, J J M van Dongen, Alberto Orfao, Magdalena A Berkowska, Jan Philippé, Cristina Teodosio, Rick J Groenland
Publikováno v:
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
instname
Journal of Immunological Methods, 475. ELSEVIER
JOURNAL OF IMMUNOLOGICAL METHODS
instname
Journal of Immunological Methods, 475. ELSEVIER
JOURNAL OF IMMUNOLOGICAL METHODS
Obtaining reliable and reproducible high quality data in multicenter clinical research settings requires design of optimal standard operating procedures. While the need for standardization in sample processing and data analysis is well-recognized, th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5916c7ea02d33f4d4a058688840fd651
https://doi.org/10.1016/j.jim.2019.06.007
https://doi.org/10.1016/j.jim.2019.06.007
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.