Zobrazeno 1 - 10
of 503
pro vyhledávání: '"B. Vasic"'
Publikováno v:
Telfor Journal, Vol 6, Iss 1, Pp 2-6 (2014)
In this paper we present a method for symbolic analysis of unreliable logic circuits in the presence of correlated and data-dependent gate failures, described by Markov chains. Furthermore, using this method we investigate the influence of data-depen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0345f93846f4caf85239630c08e93bf
Publikováno v:
Telfor Journal, Vol 6, Iss 1, Pp 7-11 (2014)
In this paper we evaluate the performance of Gallager-B algorithm, used for decoding low-density parity-check (LDPC) codes, under unreliable message computation. Our analysis is restricted to LDPC codes constructed from circular matrices (QC-LDPC cod
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4df884a0c8c64175b11a0be234637257
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Bulletin of the Karaganda University. Pedagogy series. 100:33-41
The article is devoted to the study of theoretical and practical issues on effective strategies of double capacity building for family and school unification in the Republic of Kazakhstan. In this regard, the world practices of effective strategies f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Bulletin of the Karaganda University. Pedagogy series. 98:6-15