Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"B. Mohajeran"'
Publikováno v:
آموزش مهندسی ایران, Vol 25, Iss 98 (2023)
The purpose of study was to investigate the effect of undergraduate curriculum quality on students’ entrepreneurial intention, considering the role of mediators of entrepreneurial inspiration and entrepreneurial creativity. The study was an applie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73f7cbeed77d4a289f05db4d3b891438
Autor:
B. Mohajeran, M. Rezvan
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 13, Iss 4, Pp 775-785 (2019)
Background and Objective:Globalization as a dominant approach and influenced by technological changes in the accelerating position and in a convergent approach, has transformed human behavior and the tools of human society. Higher education and other
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/927414f802634d64b88643eface0c868
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 30, Iss 106, Pp 68-77 (2017)
Abstract Background & Aims: Despite the women’s high levels of capability in many areas of occupation, their presence in management positions is inconspicuous. The purpose of this study was to identify the barriers to female nurses’ progression t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1def92189cb54d8f844a414742cc706f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 30, Iss 106, Pp 68-77 (2017)
Background & Aims: Despite the women’s high levels of capability in many areas of occupation, their presence in management positions is inconspicuous. The purpose of this study was to identify the barriers to female nurses’ progression to managem
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.