Zobrazeno 1 - 10
of 574
pro vyhledávání: '"B. Mertens"'
Publikováno v:
MethodsX, Vol 7, Iss , Pp 101129- (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a5fc106b570456c9e34466738be178c
Autor:
V. Orti, B. Mertens, J. Vialaret, P. Gibert, A. Relaño-Ginés, S. Lehmann, D. Deville de Périère, C. Hirtz
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 18, Iss , Pp 294-299 (2018)
This study focused on the search for new biomarkers based on liquid chromatography-multiple reaction monitoring (LC-MRM) proteomics profiling of whole saliva from patients with periodontitis compared to healthy subjects. The LC-MRM profiling approach
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ecbaa8abd8074c148f2b8b51221d0576
Autor:
Steven B. Mertens
In 2015-16, the Middle Level Education Research Special Interest Group (MLER SIG), an affiliate of the American Educational Research Association, undertook a collaborative project—the development of a new middle grades education research agenda. Th
Autor:
Steven B. Mertens
The second edition of The Encyclopedia of Middle Grades Education has been revised, updated, and expanded since its original publication in 2005. The Encyclopedia is a comprehensive overview of the field; it contains alphabetically organized entries
Autor:
Steven B. Mertens
This volume, the ninth volume in the Handbook of Research in Middle Level Education, is a compilation of research studies focusing on the use and implementation of common planning time (CPT) in middle level schools. All of the studies were part of th
Autor:
Steven B. Mertens
(Sponsored by the Middle Level Education Research Special Interest Group and the National Middle School Association) Studies like the Third International Mathematics and Science Study (TIMSS) have compared the performance of U.S. middle grade student
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.