Zobrazeno 1 - 10
of 327
pro vyhledávání: '"B. Leger"'
Publikováno v:
Chemical Engineering Transactions, Vol 37 (2014)
The first example of metal nanoparticles stabilized in aqueous medium for the catalytic hydrogenation of methyl linoleate is reported. Contrary to classical rhodium stabilizers such as PVP, PVA or HEA16Cl, cyclodextrin-based polycarboxylates prove to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36f3fa27611b44c883584277a89e3d61
Publikováno v:
Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 9, Iss 3, Pp 1-15 (2019)
This paper explores the use of eportfolio to develop, demonstrate and promote core competencies in a Professional Master of Public Health (MPH) program at Queen’s University in Kingston, Ontario, Canada. Piloted in 2016, the MPH Competency eportfol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9770719d35c9495293144b50b7fddbe7
Publikováno v:
Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 9, Iss 1, Pp 1-20 (2018)
Over the past 20 years, interest in the impact of space on teaching and learning has grown, and higher education institutions have responded by creating Active Learning Classrooms (ALCs)—spaces designed to promote active, student-centred learning
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd24c18079074086bbfc84861c8524fa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andrew B. Leger, Sue Fostaty Young
Publikováno v:
Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 5, Iss 1, Pp 1-13 (2014)
This paper reports on the effects of a graduate course on teaching and learning on graduate teaching assistants’ conceptions of teaching and on the teaching philosophy statements that arose from those conceptions. Effects are interpreted from thr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5b011d98cb04f59b1b70a4cd89fa223
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
Abstract Due to its central role in cognitive control, the dorso–lateral prefrontal cortex (dlPFC) has been the target of multiple brain modulation studies. In the context of the present pilot study, the dlPFC was the target of eight repeated neuro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43955fafa52441dfb2520880d21d63e5