Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"B. Labat"'
Autor:
Jo Hawkins-Jones, Myron B. Labat
Educating Black Males in the 21st Century South: Tunnel Vision? offers rich accounts of the lived experiences of Black men in the South, spanning from childhood to adulthood. Backed by historical accounts and research, the authors provide a comprehen
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Wiley Handbook of Educational Policy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9b93e769b79a0d6558c78326e7da4d61
https://doi.org/10.1002/9781119218456.ch17
https://doi.org/10.1002/9781119218456.ch17
Graduate students were surveyed to analyze their motivations for pursuing a degree in educational administration. Researchers also examined whether there were differences in their motivations based on race. According to NCES (2003-2004) only 10.6% of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::75f4b3a3b15bfec15dbaac3483fa918f
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-1968-3.ch010
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-1968-3.ch010
Publikováno v:
International Research in Higher Education. 4:7
The gap in educational achievement between African American males and their peers plays a key role in one of the most substantial problems facing American society (Burchinal, McCartney, Steinberg, Crosnoe, Friedman, McLoyd, & Picanta, 2011). However,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Research in Higher Education. 1
The purpose of this research study was to analyze the impact of principals’ emotional intelligence on the perceptions that teachers have of their school’s climate. The Organizational Health Inventory for Middle Schools (OHI-M) served as the asses
Publikováno v:
Revue Francophone de Cicatrisation. 1:126