Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"B. Glina"'
Publikováno v:
Mires and Peat, Vol 21, Iss 11, Pp 1-15 (2018)
As a contribution to improving understanding of the mechanisms and relationships that exist within shallow peatland ecosystems, we report the results of monitoring five-years’ recovery after restoration of a forestry-drained sloping rich fen site i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d50c7ffaa8b7420bb4e79a624ba68f9f
Publikováno v:
Mires and Peat, Vol 18, Iss 21, Pp 1-11 (2016)
One important need in the context of peatland restoration is to gain knowledge of soil organic matter quality and current soil-forming process in degraded peatlands. The aim of this study was to evaluate the impact of long-term drainage on soil trans
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c8a4fce34494fda9599c7898da63a7d
Autor:
Monica B. Glina, Editor
On one level, Philosophy for Children (P4C) exists, takes place, and is understood, as a set of relatively theory-neutral practices: we share a story or other kind of stimulus that is both meaningful and philosophically problematic; we raise question
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.