Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"B. Crezee"'
Publikováno v:
Earth System Dynamics, Vol 11, Pp 1209-1232 (2020)
Climate model biases in the representation of albedo variations between land cover classes contribute to uncertainties on the climate impact of land cover changes since pre-industrial times, especially on the associated radiative forcing. Recent publ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/136f916925af492ca92c50181cbb2565
Autor:
V. Eyring, L. Bock, A. Lauer, M. Righi, M. Schlund, B. Andela, E. Arnone, O. Bellprat, B. Brötz, L.-P. Caron, N. Carvalhais, I. Cionni, N. Cortesi, B. Crezee, E. L. Davin, P. Davini, K. Debeire, L. de Mora, C. Deser, D. Docquier, P. Earnshaw, C. Ehbrecht, B. K. Gier, N. Gonzalez-Reviriego, P. Goodman, S. Hagemann, S. Hardiman, B. Hassler, A. Hunter, C. Kadow, S. Kindermann, S. Koirala, N. Koldunov, Q. Lejeune, V. Lembo, T. Lovato, V. Lucarini, F. Massonnet, B. Müller, A. Pandde, N. Pérez-Zanón, A. Phillips, V. Predoi, J. Russell, A. Sellar, F. Serva, T. Stacke, R. Swaminathan, V. Torralba, J. Vegas-Regidor, J. von Hardenberg, K. Weigel, K. Zimmermann
Publikováno v:
Geoscientific Model Development, Vol 13, Pp 3383-3438 (2020)
The Earth System Model Evaluation Tool (ESMValTool) is a community diagnostics and performance metrics tool designed to improve comprehensive and routine evaluation of Earth system models (ESMs) participating in the Coupled Model Intercomparison Proj
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/838db66cccb7488b80bdb57dfd5227dd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.