Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"B. Baso"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Human Resource Management of Teachers at Madrasah Aliyah Pesantren: An Education Quality Perspective
Publikováno v:
International Journal on Advanced Science, Education, and Religion. 1:35-47
This paper discusses human resource management from an education quality perspective. This study aims to find out the description of human resources in building the quality of education. This study applies descriptive qualitative. Data source from Ma
Autor:
J.L. Gray, John H. Scofield, James R. Sites, T. M. Peterson, D. Tarrant, V. Suntharalingam, Alan E. Delahoy, F. R. Shapiro, R. Menner, B. Baso, J. Phillips, S. Wiedeman, Stephen J. Fonash, T. Walter, Angus Rockett, William N. Shafarman, John R. Tuttle, P. Singh
Publikováno v:
Progress in Photovoltaics: Research and Applications. 3:89-104
This contribution is a summary of a workshop convened to discuss the characterization and modeling of thin-film CuInSe2(CIS)-based solar cells, 17-19 October 1993, in Estes Park, Colorado. the participants of the workshop are the authors of this pape
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista medica de Chile. 116(3)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.