Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"B. Barrass"'
Autor:
Chandra Shekhar Biyani, Jacqui Taylor, A. A. Kozan, B. Barrass, S. Venugopal, M. Liew, A. Parnham, M. Logan
Publikováno v:
Actas Urológicas Españolas. 45:582-586
Resumen Objetivo Disenar y evaluar un nuevo modelo de simulacion de fractura de pene para la ensenanza de su reparacion. Metodos Hemos utilizado un simulador de circuncision validado para crear un nuevo modelo. El prepucio para circuncision se dividi
Autor:
M. Logan, A. A. Kozan, Chandra Shekhar Biyani, M. Liew, S. Venugopal, B. Barrass, Jacqui Taylor, Arie S Parnham
Publikováno v:
Actas urologicas espanolas.
Objective To design and assess a novel penile fracture simulation model for teaching penile fracture repair. Methods We used a validated circumcision simulator to create a model. Foreskin for a circumcision was divided into two halves. A transverse s
The use of Raman spectroscopy to differentiate between different prostatic adenocarcinoma cell lines
Publikováno v:
British Journal of Cancer
Raman spectroscopy (RS) is an optical technique that provides an objective method of pathological diagnosis based on the molecular composition of tissue. Studies have shown that the technique can accurately identify and grade prostatic adenocarcinoma
Publikováno v:
European Urology Supplements. 16:e333
Autor:
C B Barrass, UK Maritime Consultant
Publikováno v:
Learning from Marine Incidents 3.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Urology Supplements. 6:183
Autor:
C B Barrass
Publikováno v:
International Shipbuilding Progress. 26:44-47
The ship squat is defined as the overall decrease in the underkeel clearance forward or aft. Various signs that the ship has entered shallow water conditions are summarized. Formulas for predicting ship squat are given taking into account ship speed,
Autor:
C. B. Barrass
Publikováno v:
Journal of Navigation. 33:139-141
From about 7 years’ research work on the phenomenon of Ship Squat I have produced curves (Fig. 1) that will give predictions of maximum squat for merchant-ship types having block co-efficients, CB, ranging from 0.500 to 0.900. They are for vessels
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.