Zobrazeno 1 - 10
of 254
pro vyhledávání: '"B Schüz"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Public Health. 32
What is the appropriate differentiation of digital public health versus digital health - or is there none? This is an essential question when pondering digitalisation and public health, especially with a view to the potential development of the field
Autor:
B Schüz, S Müllmann, C-C Pan, T Jahnel, S Forberger, D Jürgens, N Pedros Barnils, A Gerhardus
Publikováno v:
European Journal of Public Health. 32
To paraphrase a classic, evaluating digital technologies in health is a bit like eating spinach - no one is against it in principle because it is good for you. However, no one would do it unless being asked to. In recent years, the sheer number of di
Autor:
N Pedrós Barnils, B Schüz
Publikováno v:
European Journal of Public Health. 32
Background During the COVID-19 pandemic, physical distancing was a recommended public health measure. For some older adults, distancing has not only been physical but also social due to a lack of access to the internet - either due to consciously opt
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Florence Samkange-Zeeb, M Lakeberg, Lara Christianson, B Schüz, Hajo Zeeb, J Kolschen, Tilman Brand, H Singh, K De Santis
Publikováno v:
European Journal of Public Health. 31
Disadvantaged populations, including unemployed adults, often exhibit low levels of health literacy. Exploring subjectively perceived health literacy needs in these populations can serve as an entry point for participatory intervention development. W
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.