Zobrazeno 1 - 10
of 235
pro vyhledávání: '"B Kranz"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michael B Kranz, Michelle W Voss, Gillian E Cooke, Sarah E Banducci, Agnieszka Z Burzynska, Arthur F Kramer
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 13, Iss 9, p e0204280 (2018)
Age and cortical structure are both associated with cognition, but characterizing this relationship remains a challenge. A popular approach is to use functional network organization of the cortex as an organizing principle for post-hoc interpretation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be3d15fe45ad49c2ace5ed624bf9c846
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pauline L Baniqued, Courtney M Allen, Michael B Kranz, Kathryn Johnson, Aldis Sipolins, Charles Dickens, Nathan Ward, Alexandra Geyer, Arthur F Kramer
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 10, Iss 11, p e0142169 (2015)
Although some studies have shown that cognitive training can produce improvements to untrained cognitive domains (far transfer), many others fail to show these effects, especially when it comes to improving fluid intelligence. The current study was d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a3dbef45f9c4e2cbc469f9fdd781091
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pauline L Baniqued, Michael B Kranz, Michelle W Voss, Hyunkyu eLee, Joshua D Cosman, Joan eSeverson, Arthur F Kramer
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 5 (2014)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/82905f430fad49b480c7e0ec8b6c3b48
Autor:
Pauline L Baniqued, Michael B Kranz, Michelle W Voss, Hyunkyu eLee, Joshua D Cosman, Joan eSeverson, Arthur F Kramer
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 4 (2014)
Brain training programs have proliferated in recent years, with claims that video games or computer-based tasks can broadly enhance cognitive function. However, benefits are commonly seen only in trained tasks. Assessing generalized improvement and p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eff1151af89d407fa3f9959eb5ece536
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.