Zobrazeno 1 - 10
of 174
pro vyhledávání: '"B Copnell"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brian Oldenburg, D Campbell, C Bramston, AI Semciw, A Gust, Alison Beauchamp, Cvetanovska N, Michael Kirk, Rebecca L. Jessup, H Mehdi, Mark Tacey, C Haywood, B Copnell, Yingting Cao, P Putrik, E Zucchi
BackgroundSuccessful public health responses to pandemics rely on individuals being able to access, clearly understand and easily interpret relevant information about symptoms, prevention, testing and containment strategies. Accessing and interpretin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::221184f2f6bb5ec3a5d86a3014547d6d
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-1094007/v1
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-1094007/v1
Autor:
E Zucchi, Trezona A, Yingting Cao, Brian Oldenburg, A Gust, Conilione P, Michael Kirk, Stockman K, AI Semciw, Rebecca L. Jessup, D Campbell, C Bramston, Alnasralah D, Mark Tacey, Medhi H, B Copnell, Haregu T, Alison Beauchamp, C Haywood, Cvetanovska N
Publikováno v:
SSRN Electronic Journal.
Background: The COVID-19 pandemic has changed the way people are accessing healthcare. The aim of this study was to examine the impact of coronavirus (COVID-19) on emergency department (ED) attendance for frequent attenders and to explore potential r
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.