Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"BİŞKİN, Ferdi"'
Publikováno v:
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal, 2022, Vol. 27, Issue 4, pp. 595-611.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JFMM-01-2021-0003
Autor:
BİŞKİN, Ferdi1, PEKTAŞ, Çağdaş2 pektascagdas22@gmail.com
Publikováno v:
Gaziantep University Journal of Social Sciences. 2021, Vol. 20 Issue 4, p2075-2095. 21p.
Autor:
BİŞKİN, Ferdi1 fbiskin@erbakan.edu.tr, İDİKUT ŞAHİN, Seda2 sedaidikut@hotmail.com
Publikováno v:
Omer Halisdemir Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2021, Vol. 14 Issue 1, p303-316. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Necmettin Erbakan University Journal of the Faculty of Political Science / Necmettin Erbakan Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi; Jun2023, Vol. 5 Issue 1, p103-118, 16p
Publikováno v:
Healthcare (2227-9032); Sep2022, Vol. 10 Issue 9, p1623-1623, 21p
Autor:
Ülkü, Abdullah, Bişkin, Ferdi
İnsan kişiliğine ait özellikler kişinin fiziksel yapısı, davranışları, inançları ve demografik özellikleri tarafından şekillendirilirken, marka kişiliğine ait özellikler tüketicinin markayla olan doğrudan ya da dolaylı teması ta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4883::68f6eee95025086cbe4397599f6c4197
https://hdl.handle.net/20.500.12395/44626
https://hdl.handle.net/20.500.12395/44626
Autor:
BİŞKİN, Ferdi
Publikováno v:
Volume: 6, Issue: 1 50-72
International Review of Economics and Management
International Review of Economics and Management
Customer satisfaction is akey component for business success. Private enterprises as well as governmentorganisations have to understand their customers, meet their requests and needsin order to attain customer satisfaction and retention. To achieve t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::4f4dbd52534734cbb830bf7b08461d89
https://dergipark.org.tr/tr/pub/iremjournal/issue/36427/404249
https://dergipark.org.tr/tr/pub/iremjournal/issue/36427/404249
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.