Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Bünzli, Fabienne"'
Autor:
Bünzli, Fabienne1,2 (AUTHOR) fabienne.buenzli@unisg.ch, Weber, Wibke2 (AUTHOR), Abdullahu, Fitim2 (AUTHOR), Grabner, Helmut2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advertising. Sep2024, p1-21. 21p. 7 Illustrations.
Autor:
Bünzli, Fabienne1 (AUTHOR) fabienne.buenzli@unisg.ch, Eppler, Martin J.1 (AUTHOR), Stanoevska-Slabeva, Katarina1 (AUTHOR), Hofer, Alena1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Business Communication. Jul2024, Vol. 61 Issue 3, p502-523. 22p.
Autor:
Bünzli, Fabienne1 (AUTHOR), Eppler, Martin J.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Business Communication. Apr2024, Vol. 61 Issue 2, p484-491. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Nonprofit organizations have eagerly embraced Facebook as a strategic tool to reach out to their stakeholders and cultivate relationships with them. An important indicator for the success of these relationship-building efforts is the extent to which
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_________2::ccc1bf4e5ddb0f8fae81f5ee47d36709
http://www.alexandria.unisg.ch/267574/
http://www.alexandria.unisg.ch/267574/
Autor:
Bünzli, Fabienne1 (AUTHOR) fabienne.buenzli@unisg.ch, Eppler, Martin J.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Nonprofit Management & Leadership. Summer2019, Vol. 29 Issue 4, p491-508. 18p.
Autor:
Bünzli, Fabienne, Dillard, James Price
Publikováno v:
Journal of Visual Literacy; Mar2022, Vol. 41 Issue 1, p46-64, 19p
Autor:
Bünzli, Fabienne
In the paper at hand, we provide a research agenda on strategy implementation in nonprofit organizations (NPOs). In particular, we illuminate the role of stakeholder communication and outline the blind spots of current research. Since NPOs’ communi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_________2::e9a512aa26838567b9024fe51e052fe0
https://www.alexandria.unisg.ch/251039/
https://www.alexandria.unisg.ch/251039/