Zobrazeno 1 - 10
of 20 943
pro vyhledávání: '"Bühler, P"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bancal, Jean-Daniel, Sekatski, Pavel
One-sided confidence intervals are presented for the average of non-identical Bernoulli parameters. These confidence intervals are expressed as analytical functions of the total number of Bernoulli games won, the number of rounds and the confidence l
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2212.12558
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Annette Mülberger
Publikováno v:
Nordic Journal of Educational History, Vol 11, Iss 1 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b75d44f2e0e5471cbae64d401d93d51c
Autor:
Emilia Maria Calaresu
Publikováno v:
Globe, Vol 17 (2023)
‘Deixis am phantasma’ or imagination-oriented deixis is a mode of reference, originally described by Karl Bühler, that directly brings into play one of the distinctive properties of human language, namely the unlimited capacity to dislocate in s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/585799bdfc2f4623b25b556e3f853a70
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wojciechowski, Torsten
Publikováno v:
Sport und Gesellschaft; August 2024, Vol. 21 Issue: 2 p199-205, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.