Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Böhmer, Femke"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Böhmer, Femke
Publikováno v:
ZFA: Zeitschrift für Allgemeinmedizin; Jul2024, Vol. 100 Issue 4, p181-183, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khosravi, Leila, Imort, Dominic, Gijon Mediavilla, Manuel, Ahmed, Leila, Früh, Emanuela, Renk, Hanna, Nyirenda Nyang'wa, Maggie, Sritharan, Ratha, Bongard, Emily, Aabenhus, Rune, Balan, Anca, Böhmer, Femke, Chlabicz, Slawomir, Coenen, Samuel, García‐Sangenís, Ana, Ghazaryan, Hrachuhi, Lionis, Christos, van der Linde, Sanne, Malania, Lile, Pauer, Jozsef
Publikováno v:
Acta Paediatrica; Sep2023, Vol. 112 Issue 9, p1970-1972, 3p
Autor:
Böhmer, Femke, Hornung, Anne, Burmeister, Ulrike, Köchling, Anna, Altiner, Attila, Lang, Hermann, Löffler, Christin
Publikováno v:
Antibiotics
Antibiotics, Vol 10, Iss 987, p 987 (2021)
Volume 10
Issue 8
Antibiotics, Vol 10, Iss 987, p 987 (2021)
Volume 10
Issue 8
Dentists account for up to 10% of all prescribed antibiotics in primary care, with up to 80% being inappropriate. Targeted approaches to change prescription behavior are scarce. This study aimed at identifying specific barriers and facilitators for p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.