Zobrazeno 1 - 10
of 14 091
pro vyhledávání: '"Böhle A"'
Autor:
Censer, Marjorie
Publikováno v:
Inside the Air Force, 2020 Aug . 31(33), 11-11.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26994032
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
B-cos Networks have been shown to be effective for obtaining highly human interpretable explanations of model decisions by architecturally enforcing stronger alignment between inputs and weight. B-cos variants of convolutional networks (CNNs) and vis
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.00715
Concept Bottleneck Models (CBMs) have recently been proposed to address the 'black-box' problem of deep neural networks, by first mapping images to a human-understandable concept space and then linearly combining concepts for classification. Such mod
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.14499
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The validity of the subjective evaluation of steering feedback in driving simulators is crucial for modern vehicle development. Although there are established objective steering characteristics for the assessment of both stationary and dynamic feedba
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.17800
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Böhle, Fritz, Sauer, Dieter
Publikováno v:
Leviathan, 1975 Jan 01. 3(2), 280-284.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23982833
Technological advancements focus on developing comfortable and acceptable driving characteristics in autonomous vehicles. Present driving functions predominantly possess predefined parameters, and there is no universally accepted driving style for au
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.14432
Knowledge Distillation (KD) has proven effective for compressing large teacher models into smaller student models. While it is well known that student models can achieve similar accuracies as the teachers, it has also been shown that they nonetheless
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.03119