Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Béneker T"'
Publikováno v:
Curriculum Journal; Sep2024, Vol. 35 Issue 3, p396-411, 16p
Publikováno v:
Dimensies : tijdschrift voor didactiek van de mens-en maatschappijvakken, 2, 37-58. Landelijk Expertisecentrum Mens-en Maatschappijwetenschappen
In het primair onderwijs worden aardrijkskunde en geschiedenis gegeven in het kader van de kerndoelen die zijn gericht op “orientatie op jezelf en de wereld”. Doel van aardrijkskunde- en geschiedenisonderwijs is het aanbrengen van historisch en g
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::9c561700233129fd1e89142bb251d692
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/aardrijkskunde-en-geschiedenis-op-de-basisschool(b39bd48e-5c4d-43a1-a092-ba29b2aad266).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/aardrijkskunde-en-geschiedenis-op-de-basisschool(b39bd48e-5c4d-43a1-a092-ba29b2aad266).html
Deze literatuurstudie is geschreven ter ondersteuning van de voorbereiding op een peiling naar de leeropbrengsten van het onderwijs in ‘Mens & Maatschappij’. Het doel is om in het peilingsonderzoek gebruik te kunnen maken van de kennis bekend uit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::f17882d46b2ef9fb044ce289d8692060
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/geografisch-en-historisch-besef-ontwikkelen-op-de-basisschool(39bbcabc-b3b3-4415-b0d3-747b97e51984).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/geografisch-en-historisch-besef-ontwikkelen-op-de-basisschool(39bbcabc-b3b3-4415-b0d3-747b97e51984).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
van der Schee, J, Béneker, T, Verschuren, M & Palings, H 2017, Geografisch leren denken met croquis : Het werk van een Professionele Leergemeenschap aardrijkskunde 2014-2016 . Landelijk Expertisecentrum Mens-en Maatschappijvakken .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4612::96e17801adc7d69c597a4bbfe23c7529
https://research.vu.nl/en/publications/1b51c14b-8bf3-4c78-81b9-2d7abe837697
https://research.vu.nl/en/publications/1b51c14b-8bf3-4c78-81b9-2d7abe837697
Autor:
Béneker, T., Tani, S., Uphues, R., van der Vaart, R.J.F.M., URU-regio's vanaf 2008, SGPL Geo-communicatie
Publikováno v:
International Research in Geographical and Environmental Education, 22(4), 322. Routledge
Geography is one of the most important school subjects for the development of global awareness and international understanding. Curricular concepts and pedagogical strategies for developing global awareness through geography abound. What is largely u
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.