Zobrazeno 1 - 10
of 663
pro vyhledávání: '"BÖHM, STEPHAN"'
AI-based Classification of Customer Support Tickets: State of the Art and Implementation with AutoML
Autor:
Truss, Mario, Boehm, Stephan
Publikováno v:
Proceedings of the IWEMB 2021/2022: Fifth and Sixth International Workshop on Entrepreneurship, Electronic and Mobile Business
Automation of support ticket classification is crucial to improve customer support performance and shortening resolution time for customer inquiries. This research aims to test the applicability of automated machine learning (AutoML) as a technology
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.01789
Autor:
Boehm, Stephan A., Jammaers, Eline
Publikováno v:
In Current Opinion in Psychology December 2024 60
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.