Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"B, Lignier"'
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S297-S298 (2022)
Introduction While psychotherapy is an essential aspect of the treatment of depression, there are few studies focusing on the effectiveness of psychoanalytic and psychodynamic group therapies for depressed patients. Objectives In this presentation,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/391c6749f8614b50b61f9d978a06decb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
F. Lheureux, B. Lignier
Publikováno v:
L'Encéphale. 48:52-59
Resume Objectifs Le BFI-Fr est un outil efficace et robuste pour evaluer les cinq grandes dimensions de la personnalite. Toutefois, l’incoherence de certains items pouvant etre due a un manque d’invariance entre groupes, nous avons examine cette
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
B, Lignier, F, Lheureux
Publikováno v:
L'Encephale. 48(1)
The BFI-Fr is an effective tool to assess the five dimensions of the five-factor model of personality. The psychometric qualities are excellent in several validation studies. However, because the inconsistency of certain items may be due to a lack of
Autor:
R, Courtois, J-M, Petot, O, Plaisant, B, Allibe, B, Lignier, C, Réveillère, G, Lecocq, O, John
Publikováno v:
L'Encephale. 46(6)
Our primary objective was to validate the French version of the BFI-10, an ultra-short ten-item version of the Big Five Inventory (BFI; John et al., 1991), which allows for a reasonably accurate assessment of personality in circumstances in which mor
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.