Zobrazeno 1 - 10
of 485
pro vyhledávání: '"B, Kis"'
Autor:
Ye. B. Kis
Publikováno v:
Науковий вісник ДДПУ імені Івана Франка. Серія: Філологічні науки (мовознавство). :48-54
Publikováno v:
Deliberationes. 15:117-125
Az ember szellemi és lelki értelemben szociális lény. A közösség egyidejűleg életének mind eszköze, mind értelme és célja. Minden emberi cselekedet a csoporthoz, egy adott közösséghez viszonyítva történik. A túlélés előfeltét
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ye. B. Kis
Publikováno v:
Науковий вісник ДДПУ імені Івана Франка. Серія: Філологічні науки (мовознавство). :48-55
Autor:
Thomas E. Schlaepfer, R Hurlemann, H Ullrich, Katrin Sakreida, Frank Padberg, Berthold Langguth, J Höppner-Buchmann, Ulrich Palm, Michael Grözinger, Thomas Nickl-Jockschat, C Nunhofer, B Lugmayer, Daniel Kamp, Tobias Hebel, Michael Landgrebe, Peter Eichhammer, Joachim Cordes, M Lammers, Peter Zwanzger, Bettina H. Bewernick, Malek Bajbouj, C Mielacher, Sarah Kayser, N Freundlieb, J. Kuhn, Thomas Polak, Carlos Schönfeldt-Lecuona, J Di Pauli, Goeran Hajak, Timm B. Poeppl, C Silberbauer, David Zilles-Wegner, Alexander Sartorius, Martin Schecklmann, B Kis, Peter M. Kreuzer, K Brinkmann
Publikováno v:
The World Journal of Biological Psychiatry. 23:327-348
Non-invasive brain stimulation techniques such as repetitive transcranial magnetic stimulation (rTMS) offer a promising alternative to psychotherapeutic and pharmacological treatments for depression. This paper aims to present a practical guide for i
Publikováno v:
Journal of Vascular and Interventional Radiology. 34:S150-S151
Autor:
S. Yu, A. Rishi, E. Salloum, A. Ahmed, H. Kocharyan, J. Choi, G. El-Haddad, B. Kis, V. Gustainyte
Publikováno v:
Journal of Vascular and Interventional Radiology. 34:S159-S160
Autor:
Krisztina Katona, Attila B. Kis
Publikováno v:
Multidisciplinary Journal of School Education, Vol 8, Iss 2 (2017)
Children entering institutional education can activate the linguistic and non-linguistic norms they bring from home. These norms, however, are very diverse in their nature and children from the same age-group remain at different levels in terms of la
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4032d1e4cbbc4693b8c30db1b6de67df
Autor:
Attila B. Kis
Publikováno v:
Multidisciplinary Journal of School Education, Vol 8, Iss 2 (2017)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6311b304080745709ff4709eab9f6c2f