Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"B, Fazzi"'
Autor:
Ívina P. de Souza, Júlia R. L. Silva, Amanda O. Costa, Jennifer T. J. Freitas, Renata Diniz, Rodrigo B. Fazzi, Ana M. da Costa Ferreira, Elene C. Pereira-Maia
Publikováno v:
Inorganics, Vol 11, Iss 11, p 445 (2023)
Two ternary copper(II) complexes with an anthraquinone and a N,N-heterocyclic donor, [Cu(dmp)(L)(H2O)](ClO4) (1), [Cu(bpy)(L)(dmso)](ClO4) (2), in which dmp = 2,9-dimethyl-1,10-phenanthroline, bpy = 2,2′-bipyridine, and HL = 1-hydroxyanthracene-9,1
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df0c360264cd4f47b58913ce1f702462
Autor:
Ívina P. de Souza, Ariane C.C. de Melo, Bernardo L. Rodrigues, Adailton Bortoluzzi, Simon Poole, Zara Molphy, Vickie McKee, Andrew Kellett, Rodrigo B. Fazzi, Ana M. da Costa Ferreira, Elene C. Pereira-Maia
Publikováno v:
Journal of Inorganic Biochemistry. 241:112121
Publikováno v:
Developmental Medicine and Child Neurology, 40, 302-309. Wiley-Blackwell
van Hof-van Duin, J, Cioni, G, Bertucelli, B, Fazzi, B, Romano, C & Boldrini, A 1998, ' Visual outcome at 5 years of newborns at risk of cerebral visual impairment ', Developmental Medicine and Child Neurology, vol. 40, pp. 302-309 . https://doi.org/10.1111/j.1469-8749.1998.tb15381.x
van Hof-van Duin, J, Cioni, G, Bertucelli, B, Fazzi, B, Romano, C & Boldrini, A 1998, ' Visual outcome at 5 years of newborns at risk of cerebral visual impairment ', Developmental Medicine and Child Neurology, vol. 40, pp. 302-309 . https://doi.org/10.1111/j.1469-8749.1998.tb15381.x
Visual development at 5 years of age was tested in a group of 39 children who had shown severe neonatal encephalopathy or perinatal brain lesions, documented by medical history, cranial ultrasound, or MRI. In all children, grating acuity was tested d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.