Zobrazeno 1 - 10
of 286
pro vyhledávání: '"B, Büttner"'
Autor:
Cansu Sümer, Oliver B. Büttner
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Procrastination is a common phenomenon. With the increasing ubiquity of new media, research has started to investigate the ways in which these technologies are used as alternatives to task engagement. This paper extends the literature by examining pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8399bcdcd68c4bffbdde97e7aaa11dd6
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Social media is a major source of distraction and thus can hinder users from successfully fulfilling certain tasks by tempting them to use social media instead. However, an understanding of why users get distracted by social media is still lacking. W
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/202296f89a2c44b2b9eb8c6a18b093f1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2015, Vol. 49, Issue 1/2, pp. 170-189.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-01-2012-0044
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2014, Vol. 48, Issue 5/6, pp. 1026-1045.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-04-2012-0210
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. 48:51-76
A fundamental function of retailing is to bring products into the view of shoppers, because viewing products can activate forgotten or new needs. Retailers thus employ various strategies to entice shoppers to explore the product assortment and store