Zobrazeno 1 - 10
of 186
pro vyhledávání: '"Azuri J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Epidemiology and Infection, 2011 Sep 01. 139(9), 1379-1387.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1017/S0950268810002554
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blom D.J., Almahmeed W., Al-Rasadi K., Azuri J., Daclin V., Kayikcioglu M., Mercier F., Ruiz A.J., Santos R.D., ICLPS study group
Publikováno v:
Journal of clinical lipidology. 13(4)
Santos, Raul D./0000-0002-9860-6582; Al-Rasadi, Khalid/0000-0003-0460-1236
WOS: 000488415700012
PubMed: 31208705
BACKGROUND: the cross-sectional observational International ChoLesterol management Practice Study study assessed achieveme
WOS: 000488415700012
PubMed: 31208705
BACKGROUND: the cross-sectional observational International ChoLesterol management Practice Study study assessed achieveme