Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Azoulay, Rina"'
This paper investigates the capabilities of ChatGPT as an automated assistant in diverse domains, including scientific writing, mathematics, education, programming, and healthcare. We explore the potential of ChatGPT to enhance productivity, streamli
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.03102
Publikováno v:
IEEE Access, vol. 9, pp. 139146-139175, 2021
The development of unmanned aerial vehicles (UAVs) has been gaining momentum in recent years owing to technological advances and a significant reduction in their cost. UAV technology can be used in a wide range of domains, including communication, ag
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2108.13448
Autor:
Azoulay, Rina1 (AUTHOR), Edery, Eliya2 (AUTHOR), Haddad, Yoram1 (AUTHOR), Rozenblit, Orit1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Intelligent Data Analysis. 2023, Vol. 27 Issue 4, p1167-1184. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Intelligent Systems and Learning Data Analytics in Online Education 2021:179-204
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdullah, Tariq, Amado-Salvatierra, Héctor R., Atif, Amara, Avigal, Mireille, Azoulay, Rina, Bagher, Mammed, Bennani, Samir, Bilgin, Ayse A., Braga, Regina, Bry, François, Caballé, Santi, Campos, Fernanda, Capuano, Nicola, Casas-Roma, Joan, Conesa, Jordi, Dantas, Mário, Daradoumis, Thanasis, David, Esther, David, José Maria N., Demetriadis, Stavros, EL Faddouli, Nourredine, Feidakis, Michalis, Fotopoulou, Eleni, Gómez-Sánchez, Eduardo, Guiu, Isaac Muro, Hadioui, Abdelladim, Heller, Niels, Hernández Rizzardini, Rocael, Hodges, Matthew, Hutzler, Dorit, Jeske, Debora, Jha, Meena, Karakostas, Anastasios, Kolling, Allison, Kuk, Kristijan, Li, Jianxin, Meki, Edis, Michos, Konstantinos, Morales Chan, Miguel, Neves, Felipe, Pantidi, Nadia, Palaigeorgiou, George, Papadopoulos, Pantelis M., Papavassiliou, Symeon, Paunovi, Tijana, Psathas, Georgios, Richards, Deborah, Sakr, Asmaa, Song, Xiangyu, Ströele, Victor, Tegos, Stergios, Touimi, Yassine Benjelloun, Tsiatsos, Thrasyvoulos, Tsibanis, Costas, Vukovi, Igor, Weinberger, Armin, Bech, Christian Winther, Yoon, John, Zafeiropoulos, Anastasios
Publikováno v:
In Intelligent Systems and Learning Data Analytics in Online Education 2021:xvii-xix
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.