Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Aziz, Shahab"'
Autor:
Rahman, Eman Zameer, author, Aziz, Shahab, author, Shah, Syed Bilawal Ali, author, Asrifan, Andi, author
Publikováno v:
The Role of Artificial Intelligence in Regenerative Tourism and Green Destinations
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services November 2024 81
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2022, Vol. 14, Issue 8, pp. 2009-2026.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-04-2020-0093
Publikováno v:
In Heliyon December 2023 9(12)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saleem, Hummera, Shabbir, Malik Shahzad, Khan, Bilal, Aziz, Shahab, Md Husin, Maizaitulaidawati, Abbasi, Bilal Ahmed
Publikováno v:
South Asian Journal of Business Studies, 2020, Vol. 10, Issue 1, pp. 91-108.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SAJBS-07-2019-0123
Intention To Purchase Family Takaful Policy: Evaluation Of The Mediating Effects Of Perceived Trust.
Autor:
Aziz, Shahab1 saziz.buic@bahria.edu.pk, Husin, Maizaitulaidawati Md2 aidawati.kl@utm.my
Publikováno v:
Electronic Journal of Applied Statistical Analysis. Mar2023, Vol. 16 Issue 1, p165-191. 27p.
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2020, Vol. 37, Issue 5, pp. 547-557.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-09-2018-2847
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2019, Vol. 31, Issue 1, pp. 81-104.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-12-2017-0311