Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Aziz, Khurram"'
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2021, Vol. 13, Issue 11, pp. 2209-2231.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-06-2020-0175
Autor:
Aziz, Khurram1 khurramaziz786@gmail.com, Farooq, Sadia1 sadia.hcc@pu.edu.pk
Publikováno v:
International Journal of Management Research & Emerging Science (IJMRES). Dec2023, Vol. 13 Issue 4, p127-151. 25p.
Publikováno v:
Journal of Islamic Accounting and Business Research, 2021, Vol. 12, Issue 6, pp. 849-871.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIABR-05-2020-0140
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2019, Vol. 11, Issue 5, pp. 1175-1200.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-06-2019-0122
Autor:
Fayyaz, Mohsin1 mohsinf@ciit.net.pk, Aziz, Khurram2 khurram.aziz@comsats.edu.pk, Mujtaba, Ghulam1 gmujtaba@ciit.net.pk
Publikováno v:
Arabian Journal for Science & Engineering (Springer Science & Business Media B.V. ). Aug2016, Vol. 41 Issue 8, p2813-2819. 7p.
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing; August 2021, Vol. 13 Issue: 11 p2209-2231, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Optical Communications; Jul2019, Vol. 40 Issue 3, p289-294, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.