Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Azevedo, FS"'
Publikováno v:
Clinical and Experimental Gastroenterology, Vol Volume 14, Pp 91-102 (2021)
Tarcia Nogueira Ferreira Gomes, Fabio Silva de Azevedo, Marjorie Argollo, Sender Jankiel Miszputen, Orlando Ambrogini Jr Disciplina de Gastroenterologia, Escola Paulista de Medicina, Universidade Federal de São Paulo (UNIFESP), São Paulo, BrazilCor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3dad46cad40c4ce6aea7977517eccd8e
Autor:
Rosa, EL, Azevedo, FS, Justino, CC, Fonseca, AM, Moraes, PHA, Molla, VC, Szor, RS, Liz, CD, Guerra, AG, Almeida, MM, Silva, GMC, Oliveira, CF, Araújo, TFN, Rocha, LPDS, Puls, ML, Arrais, C
Publikováno v:
In Hematology, Transfusion and Cell Therapy October 2024 46 Supplement 4:S1039-S1039
Autor:
Azevedo, FS, Molla, VC, Moraes, PHA, Rosa, EL, Szor, RS, Justino, CC, Liz, CD, Fonseca, AM, Arrais, C
Publikováno v:
In Hematology, Transfusion and Cell Therapy October 2024 46 Supplement 4:S1020-S1021
Publikováno v:
In Hematology, Transfusion and Cell Therapy October 2024 46 Supplement 4:S324-S324
Publikováno v:
In Hematology, Transfusion and Cell Therapy October 2022 44 Supplement 2:S176-S177
Publikováno v:
In Hematology, Transfusion and Cell Therapy October 2022 44 Supplement 2:S151-S152
Autor:
Azevedo, FS, Sousa, AMC, Zenero, PL, Mello, AGT, Marchi, LL, Pereira, TDM, Buccheri, V, Rocha, V, Velloso, EDRP
Publikováno v:
In Hematology, Transfusion and Cell Therapy October 2022 44 Supplement 2:S74-S74
Publikováno v:
Sherin, BL; Azevedo, FS; & DiSessa, AA. (2004). Exploration zones: A framework for describing the emergent structure of learning activities. In Everyday Matters in Science and Mathematics: Studies of Complex Classroom Events. UC Berkeley: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/72d8d6w9
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::4ca1b3b632bf9aaeab792d78820e4119
http://www.escholarship.org/uc/item/72d8d6w9
http://www.escholarship.org/uc/item/72d8d6w9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.