Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Azevedo, Andreia Fernandes"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seabra-Santos, Maria João, Gaspar, Maria Filomena, Azevedo, Andreia Fernandes, Homem, Tatiana Carvalho, Guerra, João, Martins, Vânia, Leitão, Sara, Pimentel, Mariana, Almeida, Margarida, Moura-Ramos, Mariana
Publikováno v:
In Journal of Applied Developmental Psychology May-June 2016 44:93-104
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seabra-Santos, Maria, Major, Sofia, Patras, Joshua, Pereira, Marcelino, Pimentel, Mariana, Baptista, Elsa, Cruz, Francisca, Santos, Mariana, Homem, Tatiana, Azevedo, Andreia Fernandes, Gaspar, Maria Filomena
Publikováno v:
Seabra-Santos, Major, Patras, Pereira, Pimentel, Baptista, Cruz, Santos, Homem, Azevedo, Gaspar. Transition to Primary School of Children in Economic Disadvantage: Does a Preschool Teacher Training Program Make a Difference?. Early Childhood Education Jo
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/24499
Autor:
Azevedo, Andreia Fernandes1, Santos, Maria João Seabra2, Gaspar, Maria Filomena2, Homem, Tatiana Carvalho1
Publikováno v:
Análise Psicológica. dez2012, Vol. 30 Issue 4, p387-403. 17p. 2 Charts.
Autor:
Azevedo, Andreia Fernandes
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
CIÊNCIAVITAE
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
CIÊNCIAVITAE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8668647b453b4e1ecf6ca68be0f6d872
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.