Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Aye, Cho Cho"'
Autor:
Aye, Cho Cho Zaw
甲第25469号
地環博第255号
学位規則第4条第1項該当
Doctor of Global Environmental Studies
Kyoto University
DGAM
地環博第255号
学位規則第4条第1項該当
Doctor of Global Environmental Studies
Kyoto University
DGAM
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2433/288903
Autor:
Aye, Cho-Cho1 (AUTHOR), Hammond, Dean E.1 (AUTHOR), Rodriguez-Cuenca, Sergio2 (AUTHOR), Doherty, Mary K.3 (AUTHOR), Whitfield, Phillip D.3,4 (AUTHOR), Phelan, Marie M.5 (AUTHOR), Yang, Chenjing1 (AUTHOR), Perez-Perez, Rafael6,7 (AUTHOR), Li, Xiaoxin1 (AUTHOR), Diaz-Ramos, Angels8 (AUTHOR), Peddinti, Gopal9 (AUTHOR), Oresic, Matej9,10,11 (AUTHOR), Vidal-Puig, Antonio2,12 (AUTHOR), Zorzano, Antonio8,13,14 (AUTHOR), Ugalde, Cristina6,7 (AUTHOR), Mora, Silvia1,14,15 (AUTHOR) smora@ub.edu
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences. Feb2023, Vol. 24 Issue 4, p3399. 17p.
Publikováno v:
Journal of Material Cycles and Waste Management. 24:1423-1431
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kuo, Chuan-Hui, Morohoshi, Kei, Aye, Cho Cho, Garoon, Robert B., Collins, Andrea, Ono, Santa Jeremy
Publikováno v:
In Experimental and Molecular Pathology December 2012 93(3):408-415
Publikováno v:
In Experimental and Molecular Pathology June 2012 92(3):267-274
Autor:
Aye, Cho Cho
Children speaking the Myanmar language vary their speech as to register they use according to their social classes. Various words and expressions of register can be found in terms of religion, food, and behavior. In addition, register also varies dep
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7e61e650d706c245e48983f2c6a12a73
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.