Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Aydin, Bulent"'
Publikováno v:
International Journal of Tourism Research. Jul2021, Vol. 23 Issue 4, p555-568. 14p.
Autor:
AYDIN, Bulent1 bulent.aydin@batman.edu.tr, ARICA, Resat2 rarica@adiyaman.edu.tr, ARSLANTURK, Yalcin3 yalcin.arslanturk@hbv.edu.tr
Publikováno v:
Journal of Yaşar University / Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. 2021, Vol. 16 Issue 61, p378-392. 15p.
Autor:
Aydin, Bulent, Ceylan, Adnan
Publikováno v:
Development and Learning in Organizations: An International Journal, 2009, Vol. 23, Issue 3, pp. 21-23.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/14777280910951577
Publikováno v:
Advances in Hospitality & Tourism Research (AHTR): An International Journal of Akdeniz University, Tourism Faculty; 2022, Vol. 10 Issue 3, p480-500, 21p
Autor:
Aydin, Bulent1 (AUTHOR) bulentaydin@kibarholding.com, Ceylan, Adnan1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Human Resource Management. Mar2011, Vol. 22 Issue 5, p1203-1215. 13p. 1 Diagram, 5 Charts.
Autor:
Aydin, Bulent, Ceylan, Adnan
In this study, the main subject is to contribute to the businesses as well as academic resear- chers about the effect of organizational culture in reaching the organizational effectiveness. Sustaining the organizational effectiveness is an important
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::cf4cfd3c12732e51f090601a4e06a387
http://hdl.handle.net/11025/17295
http://hdl.handle.net/11025/17295
Autor:
Aydin, Bulent, Ceylan, Adnan
Publikováno v:
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Journal of Industrial Engineering and Management; 2008: Vol.: 1 Núm.: 2
Journal of Industrial Engineering and Management, Vol 1, Iss 2, Pp 143-168 (2008)
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Journal of Industrial Engineering and Management; 2008: Vol.: 1 Núm.: 2
Journal of Industrial Engineering and Management, Vol 1, Iss 2, Pp 143-168 (2008)
It is a known fact that the organizations, which give more attention to the satisfaction of their employees, produce more successful outcomes than others do. In this sense, we have constructed an original model and carried out a research analysis in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f7a06e5957df7177743aa7460c79ca34
http://hdl.handle.net/2099/7053
http://hdl.handle.net/2099/7053
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.