Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Aydemir, İbrahim"'
Autor:
Aydemir, İbrahim, Pat, Suat
Publikováno v:
In Surfaces and Interfaces October 2024 53
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aydemir, İbrahim Ahmet
Publikováno v:
Folklor/Edebiyat / Folklore/Literature. 26(103):633-645
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=963700
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Güz, Mustafa Beyazıt, Bakırcı, Gürkan, İleri, Hasan Basri, Durcanoğlu, Osman Turgut, Günay, Ömer Faruk, Kale, Ebru
Publikováno v:
Hamidiye Medical Journal; 2024 Supplement, Vol. 5, p35-36, 2p
Autor:
IŞIK, MERVE, KILIÇ, BÜLENT, ŞENTÜRK DURUKAN, NURCAN, Aydemir, İbrahim Cem, ÖZİLİCE, ÖZDEN, AKSOY, ÖZGE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2605::74bf0c40bee3e66e253ad411f741f666
https://avesis.deu.edu.tr/publication/details/67398bc6-a6a4-4276-bd4b-ce5cfab7c6b9/oai
https://avesis.deu.edu.tr/publication/details/67398bc6-a6a4-4276-bd4b-ce5cfab7c6b9/oai
Publikováno v:
Chemkon - Chemie Konkret. Jan2013, Vol. 20 Issue 1, p21-24. 4p.
Publikováno v:
Volume: 5, Issue: 2 131-153
Journal of Teacher Education and Educators
Journal of Teacher Education and Educators
Bu araştırmanın amacı ortaokul öğrenci ve öğretmenlerinin, öğretme ve öğrenme kavramlarına ilişkin metaforik algılarını araştırmaktır. Bu yüzden, öğrencilerin öğrenme ve öğretmeye ilişkin metaforik algıları ve öğretmen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::2a31d11ab3e906eceb102f01e0d920b6
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/43266/525582
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/43266/525582
Autor:
Aydemir, İbrahim Ahmet
Publikováno v:
bilig: Journal of Social Sciences of the Turkish World; Spring2017, Vol. 81, p185-203, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.