Zobrazeno 1 - 10
of 178
pro vyhledávání: '"Ayas Alipaşa"'
Publikováno v:
Journal of the Serbian Chemical Society, Vol 85, Iss 4, Pp 559-573 (2020)
The aim of this study was to investigate the effects of using a 5Es learning model on the pre-service science teachers’ conceptual understanding and science process skills for “gases and gas laws”. The sample of the study consisted 49 pre-servi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/98c886a2e46b4ef485cda06f80e5020f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Chemistry Education: Research & Practice; 2024, Vol. 25 Issue 2, p506-523, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karsli, Fethiye a, ⁎, Ayas, Alipaşa b
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 14 August 2014 143:663-668
Autor:
BAYDERE, FETHIYE KARSLI1 fethiyekarsli28@gmail.com, AYAS, ALIPAŞA2 alipasaayas@yahoo.com, ÇALIK, MUAMMER3 muammer38@hotmail.com
Publikováno v:
Journal of the Serbian Chemical Society. 2020, Vol. 85 Issue 4, p559-573. 15p.
Autor:
Kala, Nesli, Ayas, Alipaşa
Publikováno v:
Journal of Turkish Science Education (TUSED); Sep2023, Vol. 20 Issue 3, p468-489, 22p
Publikováno v:
Instructional Science, 2012 Jan 01. 40(1), 47-67.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43575188
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2010 Feb 01. 19(1), 32-48.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20627745
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2007 Dec 01. 16(6), 524-536.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40188625