Zobrazeno 1 - 10
of 3 158
pro vyhledávání: '"Awareness of guidelines"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMJ Open Sport & Exercise Medicine, Vol 9, Iss 2 (2023)
Objective To determine London emergency medicine (EM) doctors’ physical activity (PA) characteristics, awareness of PA guidelines and PA prescription practice from London emergency departments (EDs).Methods An anonymous online survey of EM doctors
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e4a73091c0e4cba936d3b95e0983715
Autor:
Amin, Hussein S., Alkadhaib, Abdulrahman A., Modahi, Nawaf H., Alharbi, Ahmed M., Alkhelaif, Abdulrahman A.
Publikováno v:
In Journal of Taibah University Medical Sciences August 2016 11(4):380-387
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 1999 Jul . 319(7203), 162-163.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25185267
Autor:
Buscaglia, Jonathan M., Shin, Eun Ji, Giday, Samuel A., Kapoor, Sumit, Dunbar, Kerry B., Eloubeidi, Mohamad A., Canto, Marcia I., Jagannath, Sanjay B.
Publikováno v:
In Gastrointestinal Endoscopy 2009 69(4):813-820
Autor:
Haskell, Sarah E., Kenney, Melanie A., Patel, Sonali, Sanddal, Teri L., Altenhofen, Katrina L., Sanddal, Nels D., Atkins, Dianne L.
Publikováno v:
In Resuscitation 2008 76(3):354-359
Publikováno v:
BMJ Open Sport & Exercise Medicine. 9:e001495
ObjectiveTo determine London emergency medicine (EM) doctors’ physical activity (PA) characteristics, awareness of PA guidelines and PA prescription practice from London emergency departments (EDs).MethodsAn anonymous online survey of EM doctors wo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Olsson Ulf
Publikováno v:
Seminar.net, Vol 13, Iss 1 (2017)
This study focuses on teachers’ awareness of quality issues in relation to Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area (ESG). Semi-structured interviews were conducted with 20 teachers at six Swedish HEIs wh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc728abc8e8e459ebff20f080bf6eda5