Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Awang, Huzaikha"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Awang, Huzaikha1,2 (AUTHOR), Peppel, Tim1 (AUTHOR) tim.peppel@catalysis.de, Strunk, Jennifer1 (AUTHOR) tim.peppel@catalysis.de
Publikováno v:
Catalysts (2073-4344). Apr2023, Vol. 13 Issue 4, p735. 22p.
Autor:
Harun, Ahmad Mukifza, Ibrahim, M. K Wan, Awang, Huzaikha, Rahman, Mohd Azizi Abdul, Fadil, Fatirah, Affandi, Nor Dalila Nor, Makhatar, Nur Mohamad, Yusoff, Mohamad Ezany, Noor, Nor Farid Mohd
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2024, Vol. 2750 Issue 1, p1-4, 4p
Autor:
Harun, Ahmad Mukifza, Ibrahim, M. K Wan, Awang, Huzaikha, Rahman, Mohd Azizi Abdul, Fadil, Fatirah, Affandi, Nor Dalila Nor, Makhatar, Nur Mohamad, Yusoff, Mohamad Ezany, Noor, Nor Farid Mohd
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings Online; June 2023, Vol. 2750 Issue: 1 p080005-80008, 4p
Autor:
Eldy, Elnetthra Folly, Chang, Jackson Hian Wui, Butai, Siti Nazirah, Basri, Nur Fadzilah, Awang, Huzaikha, Din, Wardatul Akmam, Arshad, Sazmal Effend
Publikováno v:
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Journal of Technology and Science Education, Vol 9, Iss 3, Pp 420-427 (2019)
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Journal of Technology and Science Education, Vol 9, Iss 3, Pp 420-427 (2019)
This paper discusses the effectiveness of the inverted classroom implemented in a pre-university physics classroom on topics of classical mechanics. Inverted classroom moves from traditional lectures to providing students with pre-recorded lectures a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::509e51cddbb418bd258b9b66882b8d65
https://hdl.handle.net/2117/173463
https://hdl.handle.net/2117/173463
Publikováno v:
2015 IEEE Regional Symposium on Micro & Nanoelectronics (RSM); 2015, p1-4, 4p