Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Avila, Rosa M."'
Autor:
Avila, Rosa M.
Thesis (M.S.P.H.)--University of South Florida, 2008.
Title from PDF of title page. Document formatted into pages; contains 71 pages. Includes bibliographical references.
Title from PDF of title page. Document formatted into pages; contains 71 pages. Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://purl.fcla.edu/usf/dc/et/SFE0002405
Autor:
Rice, Catherine E., Zablotsky, Benjamin, Avila, Rosa M., Colpe, Lisa J., Schieve, Laura A., Pringle, Beverly, Blumberg, Stephen J.
Publikováno v:
In The Journal of Pediatrics July 2016 174:232-239
Publikováno v:
Journal of Epidemiology and Community Health (1979-), 2013 Aug 01. 67(8), 689-695.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43281598
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
NCHS Data Brief; Jun2012, Issue 97, p1-8, 8p, 4 Graphs
Autor:
Avila, Rosa M
Publikováno v:
Graduate Theses and Dissertations.
The Getting Ready to Learn (GRTL) program is an early intervention program designed to improve the developmental skills and learning capacity of Native American children in the Northwest Arctic region of Alaska. Early intervention programs have been