Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Avila, Elena"'
Autor:
Avila, Elena, Salway, Hayden, Ruggeri, Edoardo, Çamur, Ceren, Rampal, Nakul, Doherty, Tiarnan A.S., Moseley, Oliver D.I., Stranks, Samuel D., Fairen-Jimenez, David, Anaya, Miguel
Publikováno v:
In Matter 4 December 2024 7(12):4319-4331
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 Oct . 117(41), 25890-25896.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26969663
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Soto Chochocca, Rocio Reyna1 rociosoto@uepeu.edu.pe, Avila, Elena Gonzales1 elenagonzales@upeu.edu.pe, Fernandez Rojas, Joel Hugo1 hugof@upeu.edu.pe, Angeles Suazo, Julio Miguel2 julio_as_1@hotamail.com, Huamán De La Cruz, Alex Rubén1,3 alebut2@hotmail.com, Hadi Mohamed, Mohamed Mehdi4 d.mhadi@upla.edu.pe
Publikováno v:
Revista Facultad Nacional de Agronomía Medellín. 2022, Vol. 75 Issue 1, p9823-9830. 8p.
ObjectiveTo describe the process of implementing a Youth Participatory Action Research (YPAR) project at a continuation high school (CHS) and share the results of a youth-designed research project that explores barriers to high school completion.Data
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::0ef77de52a868771dcaa979b8c35d63a
https://escholarship.org/uc/item/4ph295pk
https://escholarship.org/uc/item/4ph295pk
Autor:
TOPOR, ROLAND, Ávila, Elena
Publikováno v:
Litoral, 2015 Jan 01(259), 140-140.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43439554
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.