Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Avila, Andrew"'
Autor:
Skomski, Elliott, Tuor, Aaron, Avila, Andrew, Phillips, Lauren, New, Zachary, Kvinge, Henry, Corley, Courtney D., Hodas, Nathan
Recently proposed few-shot image classification methods have generally focused on use cases where the objects to be classified are the central subject of images. Despite success on benchmark vision datasets aligned with this use case, these methods t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.03496
Autor:
Kvinge, Henry, New, Zachary, Courts, Nico, Lee, Jung H., Phillips, Lauren A., Corley, Courtney D., Tuor, Aaron, Avila, Andrew, Hodas, Nathan O.
Deep learning has shown great success in settings with massive amounts of data but has struggled when data is limited. Few-shot learning algorithms, which seek to address this limitation, are designed to generalize well to new tasks with limited data
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2009.11253
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Allergy and Clinical Immunology
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhi Pan1 zhi_pan@yahoo.com, Avila, Andrew1 xydane@gmail.com, Gollahon, Lauren1,2 Lauren.gollahon@ttu.edu
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences. Feb2014, Vol. 15 Issue 2, p2672-2694. 23p. 1 Diagram, 1 Chart, 6 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Avila, Andrew
Publikováno v:
IndraStra Global.
Limitations in our current ability to integrate a diverse spectrum of genetic information in an effort to elucidate the underlying causes of cancer has spawned the need for a novel cancer modeling approach. Public repositories of biological pathways
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.