Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Auxiliary Element"'
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 8, Iss 1, Pp 15-23 (2015)
The paper is a sequel to the article (Novotná et al., 2014), where the authors present the results of a 4-month experiment whose main aim was to change pupils’ culture of problem solving by using heuristic strategies suitable for problem solving i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03600aa0a3d84ea1865624b3530181aa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Uygun, Tuğba
Publikováno v:
Volume: 7, Issue: 1 59-69
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çalışmanınamacı ortaokul matematik öğretmeni adaylarının (OMÖA) geometrik şekillerinelemanlarıyla ilgili alan bilgilerinin dinamik geometri ortamında nasılgeliştirdiklerini incelemektir. Bu amaç doğrultusunda tasarlanan çalışmadan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6d2d13d48937578c33540e286256e1b8
https://dergipark.org.tr/tr/pub/anemon/issue/39102/407666
https://dergipark.org.tr/tr/pub/anemon/issue/39102/407666
Autor:
León Quiles, Víctor
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[ES] El objetivo del trabajo consistirá en diseñar un producto pensado para un target específico que vaya a usarlo, teniendo en cuenta los productos existentes en el mercado con el fin de mejorar lo que ya está en él. La metodología a seguir se
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::808bde4a1ff07f62978e6109bc6694d0
https://hdl.handle.net/10251/124246
https://hdl.handle.net/10251/124246
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 8, Iss 1, Pp 15-23 (2015)
The paper is a sequel to the article (Novotna et al., 2014), where the authors present the results of a 4-month experiment whose main aim was to change pupils’ culture of problem solving by using heuristic strategies suitable for problem solving in
Autor:
Dr. A. Mevhibe COŞAR
Publikováno v:
Turkish Studies, Vol 3, Iss 3, Pp 176-188 (2008)
This study aims to determine the usage of "i-" in Trabzondialects, which enables the predicative use of nominals and hosts tense plusaspectual inflection of verbs. This auxiliary element will be handled in termsof its collocation with nominal and ver
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.