Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Autonomous Learning Management"'
Autor:
Han Yin, Qinglong Liao
Publikováno v:
Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering ISBN: 9783031287862
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0022e9037fc809ed3783955d90513a5a
https://doi.org/10.1007/978-3-031-28787-9_53
https://doi.org/10.1007/978-3-031-28787-9_53
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Juanjuan Cheng
Publikováno v:
2022 International Conference on Education, Network and Information Technology (ICENIT).
Publikováno v:
2021 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE).
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moira Hobbs, Kerstin Dofs
Publikováno v:
Studies in Self-Access Learning Journal. :88-101
As mentioned in the foreword to this journal special issue, in 2016, the editors helped organise the 7th Independent Learning Association Conference which was held in Wuhan in November, with lectures from keynotes and other global experts in the fiel
Publikováno v:
Revista Educación, Volume: 46, Issue: 1, Pages: 528-546, Published: JUN 2022
Resumen El objetivo fue analizar las evidencias científicas sobre las características esenciales de la metacognición y sus ejes metodológicos como factor de desarrollo de competencias en la educación peruana. Se aplicaron métodos teóricos y se
Autor:
Hobbs, Moira, Dofs, Kerstin
Publikováno v:
Studies in Self-Access Learning Journal; Jun2017, Vol. 8 Issue 2, p88-101, 14p
Publikováno v:
Revista Educación-Journal of Education; Vol. 46, Num. 1 (2022): Journal of Education (January-June); 500-517
Revista Educación; Vol. 46, Num. 1 (2022): Revista Educación (enero-junio); 500-517
Revista de Educación; Vol. 46, Num. 1 (2022): Revista Educación (enero-junio); 500-517
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
Revista Educación; Vol. 46, Num. 1 (2022): Revista Educación (enero-junio); 500-517
Revista de Educación; Vol. 46, Num. 1 (2022): Revista Educación (enero-junio); 500-517
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
This study analyzes scientific evidence delineating essential features of metacognition and associated methodological considerations for skills development in Peruvian education. Various theoretical methodologies were used for document analysis based
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::387464d0f4f63cbe1c02709e4575c389
https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/43724
https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/43724