Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"Automatic grading and feedback"'
While computer and communication technologies have provided effective means to scale up many aspects of education, the submission and grading of assessments such as homework assignments and tests remains a weak link. In this paper, we study the probl
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1501.04346
Autor:
Ziyaan Dadachanji, Arnab Bhattacharya, Rajdeep Das, Praveen Kumar Singh, Amey Karkare, Sagar Parihar
Publikováno v:
ITiCSE
We present GradeIT, a system that combines the dual objectives of automated grading and program repairing for introductory programming courses (CS1). Syntax errors pose a significant challenge for testcase-based grading as it is difficult to differen
Autor:
Peng Li, Lee Toderick
Publikováno v:
2015 ASEE Annual Conference and Exposition Proceedings.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
L@S
While computer and communication technologies have provided effective means to scale up many aspects of education, the submission and grading of assessments such as homework assignments and tests remains a weak link. In this paper, we study the probl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::24c1d4e26f432b101e70671924ee07c5
http://arxiv.org/abs/1501.04346
http://arxiv.org/abs/1501.04346
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Botella-Mascarell, Carmen, Soriano-Asensi, Antonio, Sanz-Sabater, Martín, Roger, Sandra, Segura-Garcia, Jaume
[EN] This paper presents an innovation action focused on developing and evaluating active self-assessment methodologies in subjects of the Degree in Telematics Engineering at the Universitat de Val`encia. The tool Matlab Grader has been recently inco
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8ee54365a02136717222e98178d5d045
https://doi.org/10.4995/inred2022.2022.15834
https://doi.org/10.4995/inred2022.2022.15834
Automatic grading and feedback have been long studied using traditional machine learning and deep learning techniques using language models. With the recent accessibility to high performing large language models (LLMs) like LLaMA-2, there is an oppor
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.00602
Autor:
Karadağ, Nejdet
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Online Learning (JETOL); Dec2023, Vol. 6 Issue 4, p822-837, 16p