Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Authentic language learning"'
Autor:
Jacqueline Aiello
Publikováno v:
Je-LKS: Journal of E-Learning and Knowledge Society, Vol 15, Iss 1 (2019)
The present paper describes a 12-week content-based course implemented with a class of secondary school students in Italy that aimed to enhance the levels of language ownership and awareness via authentic uses of English. The themes of exclusion and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19187783849d49d8b3feda9e8572987e
Publikováno v:
The Asia-Pacific Education Researcher
The COVID-19 pandemic demanded pedagogical transformation that could engage Chinese English learners in a technology-mediated authentic language learning environment, which in turn challenged learners to develop both self-directed and collaborative l
Предложены методические рекомендации по построению наиболее рациональной модели работы с клипотекстами, входящими в состав такого эле
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c9fb3cf56eb0aaf79247d01f4e6ed8c2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Teaching heritage German and Russian through authentic material in Jyväskylä, Finland : A case study
Autor:
Bärlund, Pia, Kauppinen, Merja
Since 2013, sixteen heritage language teachers in Jyväskylä, Finland, have been developing an Active Library (ActLib) method and an online cooperative learning forum designed to create and share authentic language learning material. The main object
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::cc342caebb76c736aebe194ee84e859d
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711214319
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711214319
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.