Zobrazeno 1 - 10
of 556
pro vyhledávání: '"Australian Standard"'
Publikováno v:
Frontiers in Built Environment, Vol 6 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/299fce08576846ac8945bffa251c3450
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Building Economist. Dec2016, p43-44. 2p.
Autor:
Adetayo, O. A., Dahunsi, B. I. O.
Publikováno v:
Arid Zone Journal of Engineering, Technology and Environment, Vol 15, Iss 1, Pp 25-39 (2019)
ARID ZONE JOURNAL OF ENGINEERING, TECHNOLOGY AND ENVIRONMENT; Vol. 15 No. 1 (2019); 25-39
ARID ZONE JOURNAL OF ENGINEERING, TECHNOLOGY AND ENVIRONMENT; Vol. 15 No. 1 (2019); 25-39
The rate at which timber chars varies between species and predominately dependent on density and moisture content. This study involved determination of charring performance of Nigerian wood species used for constructional purposes and comparing their
Publikováno v:
Frontiers in Built Environment, Vol 6 (2020)
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Weir, Ian
Publikováno v:
IndraStra Global.
Research Background AS3959 is an Australian Standard referenced in the National Construction Code which is the core component of regulatory framework for all building construction in Australia. The standard is unique in the world. It is both comprehe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Antonella Strambi
Publikováno v:
Australian Review of Applied Linguistics. Series S. 18:81-96
This article presents the results of a longitudinal study on the perceptions of a Web-enhanced learning environment by a group of beginning-level students of Italian. A Website was specially designed and implemented as a complement to the existing sy