Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Austin, Tasha"'
Autor:
Austin, Tasha
Publikováno v:
Journal for Multicultural Education, 2022, Vol. 16, Issue 3, pp. 246-258.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JME-12-2021-0234
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Austin, Tasha1 (AUTHOR) liaustin@captechu.edu, Rawal, Bharat S.2 (AUTHOR) brawal@ieee.org
Publikováno v:
Algorithms. Aug2023, Vol. 16 Issue 8, p363. 17p.
Publikováno v:
Applied Linguistics; Jun2024, Vol. 45 Issue 3, p553-560, 8p
Autor:
Clemons, Aris Moreno, Austin, Tasha
Publikováno v:
Critical Multilingualism Studies; 2024, Vol. 11 Issue 2, p52-77, 26p
Autor:
Austin, Tasha
Publikováno v:
Educational Linguistics; Dec2023, Vol. 2 Issue 2, p145-167, 23p
Autor:
Austin, Tasha
The current racial homogeny in the United States K-12 public school teacher workforce can be traced to the dismissal of Black teachers and administrators in the name of desegregation following the 1950s supreme court Brown vs. Board of Education ruli
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f300ceabbb5254bdc24bcca3ec9780c9
Autor:
Porcher, Kisha Marie, Austin, Tasha
At the intersection of labor and racial equity in teacher preparation, Black women professors of practice (PoPs) find that they carry an excessive workload without a similar measure of compensation or recognition. The unique experiences of these Blac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e7eff535cf2f4135ee8da20f9949f27d
Publikováno v:
Journal of Spanish Language Teaching; July 2023, Vol. 10 Issue: 2 p121-137, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.