Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Austen, Joe M."'
Publikováno v:
In Journal of Environmental Psychology September 2024 98
Autor:
Buckley, Matthew G., Austen, Joe M., Myles, Liam A.M., Smith, Shamus, Ihssen, Niklas, Lew, Adina R., McGregor, Anthony
Publikováno v:
In Cognition September 2021 214
Publikováno v:
Journal of Consulting & Clinical Psychology; May2024, Vol. 92 Issue 5, p108-117, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Buckley, Matthew G., Austen, Joe M., Myles, Liam A.m., Smith, Shamus, Ihssen, Niklas, Lew, Adina R., Mcgregor, Anthony
Some theories of spatial learning predict that associative rules apply under only limited circumstances. For example, learning based on a boundary has been claimed to be immune to cue competition effects because boundary information is the basis for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::366e5b8030eaaab1bb3da7c1842a9890
https://publications.aston.ac.uk/id/eprint/42823/1/spatial_stability_and_cue_type_on_spatial_learning.pdf
https://publications.aston.ac.uk/id/eprint/42823/1/spatial_stability_and_cue_type_on_spatial_learning.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.