Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Audience-commodity"'
Autor:
Amanda C. Cote, Md Waseq Ur Rahman, Maxwell Foxman, Andrew Wilson, Brandon C. Harris, Onder Can, Jared C. Hansen
Publikováno v:
Frontiers in Sports and Active Living, Vol 6 (2024)
IntroductionCollegiate esports—organized competitive gaming—has expanded rapidly in the United States, drawing in student players, broadcasters, and support staff, as well as university employees. Universities have invested financially in esports
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6368d732cc4c4c01ba1e916ae80e9f1b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Diego Garcia Ramirez
Publikováno v:
Brazilian Journalism Research, Vol 17, Iss 1, Pp 4-27 (2021)
ABSTRACT – This article analyzes the relationship between news organizations and the digital platforms Facebook and Google, based on the attention economy and the concept of audience commodity. The article explains the way these organizations curre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f762f49a610b4eafa0b6f0814cb615d5
Autor:
Erdal DAĞTAŞ, Cemgazi YOLDAŞ
Publikováno v:
İnsan&İnsan Bilim Kültür Sanat ve Düşünce Dergisi, Vol 7, Iss 26, Pp 65-92 (2020)
Dealing with the commodification processes and exploitation of users who participate in online activities on the social networking site Twitter, this study is based on the critical political economy approach. In this study, in which the rise of socia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be2ce513032d465eaa69926781bcbf3a
Autor:
Nihal KOCABAY ŞENER
Publikováno v:
İnsan&İnsan Bilim Kültür Sanat ve Düşünce Dergisi, Vol 7, Iss 26, Pp 25-39 (2020)
Dallas W. Smythe is recognized as one of the founders of the political economy approach to communication. Smythe shaped to the political economy of communication with his studies. However, in recent years, studies about social media and labor have re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/40c3c04f12cf449e82ffbe0105b93847
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hughes, Kit, author
Publikováno v:
Television at Work : Industrial Media and American Labor, 2020.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190855789.003.0001
Autor:
Anais Le Fèvre-Berthelot
Publikováno v:
Series. International journal of tv serial narratives, Vol 4, Iss 2, Pp 9-18 (2018)
This paper analyzes how the teenage soap Gossip Girl was crucial to the gendered strategy by which The CW (2006-2012) defined itself in the post-network era. The CW relied on narrowcasting, branding, and transmedia to attract and keep a very specific
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9f318f35a664a268d32ea2cbc3655ad