Zobrazeno 1 - 10
of 573
pro vyhledávání: '"Audience response system"'
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 14, Pp 1087-1099 (2023)
Adegbenro Omotuyi John Fakoya,1,* Mariana Ndrio,2,* Kevin J McCarthy1 1Department of Cellular Biology and Anatomy, Louisiana State University Health Sciences Center, Shreveport, LA, USA; 2University of Medicine and Health Sciences, Basseterre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0cd73b2e179443fa6f67717aca24ccb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Al Basheer A, Almazrou S
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 12, Pp 319-327 (2021)
Asmaa Al Basheer,1 Saja Almazrou2 1Pharmaceutics Department, College of Pharmacy, Jazan University, Jazan, 45142, Kingdom of Saudi Arabia; 2Clinical Pharmacy Department, College of Pharmacy, King Saud University, Riyadh, 11323, Saudi ArabiaCorrespond
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6cf130b366a6418c960ae0d06830c812
Publikováno v:
Journal of Global Antimicrobial Resistance, Vol 23, Iss , Pp 38-45 (2020)
Objectives: Hospitalisations with community-acquired pneumonia (CAP) are often not managed in accordance with antimicrobial guidelines. This study aimed to assess whether guideline-driven antimicrobial prescribing for CAP can be improved using an int
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8fba67be98254fcc83b1e891f1209e67
Autor:
Thorsten Schmidt, Anastasia Gazou, Angelika Rieß, Olaf Rieß, Kathrin Grundmann-Hauser, Ruth Falb, Malou Schadeck, Tilman Heinrich, Mahkameh Abeditashi, Jana Schmidt, Ulrike A. Mau-Holzmann, Kai P. Schnabel
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-8 (2020)
Abstract Background Audience response systems allow to activate the audience and to receive a direct feedback of participants during lectures. Modern systems do not require any proprietary hardware anymore. Students can directly respond on their smar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/669baddfa2254e00b66c82e804d54c94
The integration of technology into STEM education has been shown to increase classroom interaction and thus has the potential to improve student's learning. However, current approaches are designed to support specific scenarios and therefore have pre
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A82358
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A82358/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A82358/attachment/ATT-0/