Zobrazeno 1 - 10
of 735
pro vyhledávání: '"Audience design"'
Autor:
Tamara Kolaric, Petar Mitrić
Publikováno v:
Cinéma & Cie, Vol 23, Iss 41 (2024)
European co-productions are usually the most ambitious European films, combining multiple sources of financing and targeting both transnational audiences and critical acclaim. However, their success with audiences is often quite limited in terms of a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a408e20eed540579baa5704288950fa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MAURIZIO MASCITTI
Publikováno v:
Manuscrito, Vol 46, Iss 3 (2023)
Abstract In recent years, scholars have vividly debated over the definition and features of dogwhistles. As Jennifer Saul has widely argued in her works, political dogwhistles are powerful tools of manipulation. However, the current debate still lack
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75bcd2cda4144cd8ba07da1e6c7f023f
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 8 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73a6f109a0fa461699303a88d600605a
Autor:
Stamatescu, Claudia-Raluca
Publikováno v:
Professional Communication and Translation Studies. (15):51-54
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1027609
Publikováno v:
TIPA. Travaux interdisciplinaires sur la parole et le langage, Vol 38 (2023)
The process of accommodating or adapting to the needs and knowledge of our interlocutor in a conversation is called audience design (Clark & Murphy, 1982; Clark, 1996; Galati & Brennan, 2010). We also speak of perspective taking since interlocutors h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/133fc29a02bf450da573043c6679368c
Autor:
Tharwat Arafat, Bilal Hamamra
Publikováno v:
Cogent Arts & Humanities, Vol 9, Iss 1 (2022)
Drawing on a combination of sociolinguistic and psychological models, this study examines sponsored Facebook ads over a six-month period in Palestine. While language has been a worthwhile area of study in the field of marketing, this article examines
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/848cb3b149914f8ead369aac7445c3c2
Publikováno v:
Royal Society Open Science, Vol 9, Iss 11 (2022)
The ability to adapt utterances to the world knowledge of one’s addressee is undeniably ubiquitous in human social cognition, but its development and association with other cognitive mechanisms during adolescence have not been studied. In an online
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2420133040b74afdacbe76ad30efd8b0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.